Kik is vagyunk mi?

Engedjétek meg, hogy első blog témánkban a mi idáig vezető utunkat meséljük el, hiszen ez szolgáltatásunk alapja.

Mindhárman szolgáltatói oldalról indultunk, ami azt jelenti, hogy munkaerő közvetítéssel foglalkoztunk pályánk elején, ekkor még külön-külön. Majd e kezdeti időben ismerkedtünk meg, az ismeretségből jó barátság alakult ki, mely rengeteg szakmai beszélgetést hozott magával. Teltek az évek, mindenki elmélyült a HR szakma rejtelmeibe, láttuk a hiányosságokat a területen, a felmerülő kérdéseket és problémákat. Majd 2020-ban megfogalmazódott az a tény, hogy kellőképpen hivatásunknak érezzük a szakmánkat és miért is ne hozzunk létre egy olyan szolgáltatást, ami hiánypótló lehet a cégek számára. Az alap tézisünk az volt, amit a tapasztalataink mutattak, hogy jelenleg több olyan cég van a piacon, ahol a HR terület gyerek cipőben jár vagy egyáltalán még nem alakult ki, de igény lenne rá, legyen szó akár adminisztrációról, toborzás kiválasztásról, vezetői feladatokról. Azzal is tisztában voltunk, hogy a HR szakmában egyre többen vagyunk, viszont kiemelkedő szakembert találni nehéz vagy megfizethetetlen. Ezen gondolatok alapján 2020 év végén elkezdtük felépíteni a közös álmunkat. Ekkor még főállású munkánk mellett, rengeteg átbeszélt éjszaka során megszületett az induló üzleti tervünk, marketing tervünk, a honlapunk. Elkezdtük a kapcsolati hálónkat felhasználni és lehetséges partnereinket felkutatni. A lendületünk és motiváltságunk, képességünk hamar meghozta gyümölcsét és elkezdtünk első partnerünkkel a közös munkát. Ezen a ponton, már teljes figyelmünkkel csak a HR outsourcing szolgáltatásunk felépítésén dolgoztunk.

Az első partnert követte a következő és a következő, amikor is láttuk, hogy hoppá, elég hamar elértük azt a célt, amit az első évünkre terveztünk. Viszont, nem álltunk meg, szolgáltatásunkat bővítettük, új partnerekkel kezdtük meg a közös munkát és elkezdtünk a munkavállalók, vezetők képzésével, fejlesztésével is tevékenykedni. Féltünk, hogy ez a bővülés ne menjen a munkánk minőségének rovására, azonban visszajelzések alapján azt a színvonalat sikerült tartanunk, ami az együttműködésünk elején és a szolgáltatásunk bővítésével, csak még elégedettebbek partnereink.

Az outsource lehetősége minden cégnek adott, emellett mi kontrolling, tűz- és munkavédelemben, tréningekkel is támogatást nyújtunk. Indulásunkkor azon cégeknek nyújtottunk segítséget, ahol a HR terület támogatásra, kialakításra szorult. Cégünk különböző szinten és mélységben HR funkciók elvégzését veszi át a vállalattól, ezen felül pedig ügyfeleink igényeihez igazodva szolgáltatásainkat 2022-ben bővítettük és honlapunkat is fejlesztettük. Igazodunk ügyfeleink cégkultúrájához, igényeihez. Feladatainkat úgy végezzük, mintha az ügyfél saját belső állományához tartoznánk. Minden ügyfelünkhöz egy delegált személy tartozik, azonban a háttérben egy csapat dolgozik cégjének sikerén.

Blogunk is ezzel az első bejegyzéssel útjára indul. Célunk, hogy meglévő és leendő partnereinknek vagy akár az érdeklődőknek olyan szakmai tartalmakat, információkat tudjunk nyújtani, mely a mindennapi működésüket segítik. Érdemes lesz követni minket!