Referenciák

House of Business

2021 évvégén kerültünk kapcsolatba a Lucky Beginning csapatával, ekkor projekt munkában kértünk segítséget HR Tanácsadás formájában. Mivel tetszett amit láttunk, így hosszú távon kezdtünk el velük együttműködni. Tréning szolgáltatásukat kipróbálva, ezen az úton is közösen megyünk tovább.
HOB Kerékgyártó Edina – Duty Manager, Head of Marketing

Tovább

A House of Business vezetőségét 2021 év végén ismertük meg. Ekkora toborzás és kiválasztás folyamatában volt szükségük támogatásra növekedésük miatt. A növekedés azóta is fennáll, illetve az együttműködésünk is. Először a recruitment területén nyújtottunk segítséget. Recepciós, valamint vezetői kereséseket bonyolítottunk le. Kezeltük az álláshirdetéseket, a jelentkezőket, valamint az előszűrést is mi végeztük. Sikerült a megfelelő jelentkezőket kiszűrni és a megfelelő kollégákkal megkezdték a közös munkát. Megbeszéléseink során egyre szélesebb körben kerültek elő a megoldandó feladatok. Valamint, látták, hogy a fejlődéssel nekik is egyre nagyobb hangsúlyt kell fektetni a HR területre. Így már HR tanácsadóként is támogatjuk őket, a folyamatok újra gondolásában, kialakításában. Coach kollégánk is megkezdte a tevékenységét partnerünknél és már az üzletvitel mellett, a vezetők fejlesztése is előtérbe került. A szervezet fejlesztése kiemelten fontos ezen növekedési fázisban, így nem csak a vezetőkre, de a beosztottakra is nagy hangsúlyt fektetünk. A House of Business partnerünknél látható tökéletesen, hogy tartottak a kiszervezett HR szolgáltatástól, hiszen még nem találkoztak ezen formával. A közös munkát így kisebb feladattal kezdtük, majd tapasztalták, hogy eredményes akkor is, ha nem egy saját munkavállaló végzi a feladatokat. Így ezen jó alapokra tudtunk már közösen építkezni és a HR folyamatokban is már támaszt tudunk nyújtani, valamint a szervezet és munkavállalók fejlesztésében is.

Nemzetközi Oltóközpont Kft.

2021 tavaszán kerültünk kapcsolatba Luckyval, amikor megoldandó feladat volt a HR terület felépítése és a folyamatok optimalizálása. Azóta is együtt dolgozunk Velük, az eltelt időszak alatt a HR területünk teljesen kiépült és fejlődik, túl vagyunk egy létszám triplázáson ( 80 fő felvétele ), zajlanak a különböző tréningek.
Nemzetközi Oltóközpont Kft., Kámány Roland ügyvezető

Tovább

A Nemzetközi Oltóközpont Kft. első partnereink egyike, ahol már a felmérés során láttuk, hogy nagy kihívás előtt állunk. A kezdeti létszámuk közel 30 fő volt, viszont növekedni szerettek volna. Ezért is volt szükség, hogy a HR területük ne csak valahogy működjön, hanem kiválóan működjön. Kialakítottuk a HR szerepkörét a szervezetben, definiáltuk a szerep és munkaköröket. Mivel növekedés előtt állt a cég, így felmértük, hogy nem egy lapos szervezeti felépítésre van szükség. Így vezetőket neveztünk ki, megkezdtük a fejlesztésüket, különböző felelősségi köröket határoztunk meg, azon szempontok alapján, hogy a kollégák képességük alapján miben tudják a maximumot hozni, úgy, hogy számukra is komfortos és megfelelő feladatokat látnak el. Fontos volt figyelembe vennünk és terveznünk kellett azzal, hogy a folyamatok és a szervezet fejlődik és egy nagy roham közepette kellett megtalálnunk az egyensúlyt fejlesztések és a növekedés között. Másfél hónap alatt 80 fő kiválasztását és felvételét, beintegrálását végeztük el. Büszkén mondhatjuk, hogy sikeres volt. A megfelelő alapok, rendszerek megtalálásával és munkakörök letisztásával, mindenki elégedetten végzi munkáját. Azon feladatokban, melyekben úgy gondoltuk, hogy kevesebb tapasztalattal is elvégezhető, elkezdtünk gyakornokokkal együtt dolgozni. Együttműködve partner iskolaszövetkezetünkkel, akik kiemelt támogatást nyújtottak a részünkre. Így figyelve a friss generáció kinevelésére, fontos szempont számunkra, hogy karrierlehetőségeket vázoljunk fel a diákmunkásaink számára. Nem álltunk meg az alapoknál, hisz a munkavállalók megtartása is cél. Így, 2022-ben elkezdtük a munkavállalók tréningjeit is, melynek fókusza azon felül, hogy a vezetőinket fejlesszük és segítsük, a csapat egységessé tételén is alapult, hiszen különböző helyszínen dolgoznak a kollégák. Úgy gondoljuk, hogy a legfontosabb a tervezési fázis volt, ahol bár az idő rövidsége miatt gyors döntéseket kellett hoznunk, de sikerült ésszerű és optimális megoldásokat bevezetnünk a szervezet életébe.

Atlasz Iskolaszövetkezet

Már régóta kapcsolatban vagyunk a Lucky Begininggel, több projekt munka keretein belül dolgoztunk már Velük együtt, ahol sikerült újra építeniük a szövetkezet HR csapatát, optimalizálták a HR és Operatív folyamatokat, megállították a fluktuációt. Az eredményességüket igazolta a erőteljes árbevétel növekedés, ezért 2022 januárja óta már teljesen Ők látják el a HR és Operatív feladatokat a szövetkezetünknél.
Atlasz Csoport- Droppa László igazgatósági tag

Tovább

Az Atlasz csoporttal már régóta kapcsolatban állunk. Mivel szolgáltatói szektorhoz tartoznak,így a fluktuáció, mint probléma fenn állt cégüknél. Elsősorban ezen megoldásában kezdtük meg a támogatást cégüknél. Majd ezen együttműködés sikert hozott, sikerült a HR csapatukat felépíteni és a működést optimaliználni, úgy vélték, hogy hosszú távon szeretnének velünk együtt dolgozni. Mára már a teljes HR és operatív feladatokat is mi végezzük. Ami azt jelenti, hogy nem csak a munkavállalóik vannak fókuszban, de az üzletvitelük és növekedésük is. Szerepet vállalunk a kollégák fejlesztése mellett, a cég infrastruktúrájának fejlesztésében is, valamint az ügyfeleik kiszolgálásában. Az éves célokat együtt határozzuk meg, és együtt is érjük el. 2019-ben egy közös célért dolgoztunk, még pedig azon, hogy az árbevételt megduplázzuk és egy stabil lábakon álló szintre helyezzük. Célunkat elértük a Covid időszak ellenére is és továbbra is folytatjuk ezt a tendenciát.

Duna House

A Lucky Beginning – nevezetesen Piri – a kiégéssel kapcsolatban tartott tréninget az ingatlanértékesítői csapatunknak. Köszönjük a Lucky Beginningnek az együttműködést, az értékesítői csapattól érkező pozitív visszajelzések alapján mondhatom, hogy a jövőben még biztosan veszünk részt általuk szervezett tréningen, csapatépítő programokon…”
Mázi Péter – Duna House Franchise Partner – Szövink Plusz Kft. Ügyvezető

Tovább

“…Tudjuk, hogy értékesítői területen kifejezetten gyakori probléma a burnout jelensége, ezért fontos minél több figyelmet szentelni rá. Az egész napos képzés oldott, jó hangulatban, de kellően kontroll alatt tartva telt. A rövid elméleti áttekintés után gyakorlati kérdésekkel foglalkoztunk, mindannyian feltérképeztük a jelenlegi állapotunkat, majd ennek tudatában haladtunk tovább. Úgy gondolom, hogy a nap végére sikerült a jelenlévők számára könnyebben felismerhetővé tenni a kiégés jelenségét, tudatosabb szintre hozni a kérdést, valamint praktikus tanácsokat is kaptunk, hogy még időben kezelni is tudjuk az esetlegesen felismert problémát.”
Trénerünk több képzést tartott már. Viszont, mindig akadnak olyan témák, amivel eléggé vékony jégen lehet táncolni. Ez az érzés volt, akkor is, amikor a Duna House tatabányai irodája megkeresett minket, hogy egy ingatlanértékesítői csapatnak tartsunk burnout tréninget. Lássuk be, ha valakik, akkor ők találkoztak már ezzel a jelenséggel, maximum nem tudták felismerni, hogy ez pontosan mi is. Az előzetes felmérések alapján, gőzerővel kezdte szakemberünk kidolgozni a tréning napot. Mivel a csapatot nem ismerte, így elsősorban a bizalom kialakítása volt a cél, hogy a nap folyamán megkönnyítse az együttműködést. Egy nyitott csapattal állt szemben, akik bár rossz tapasztalatok okán szkeptikusan álltak a tréning előtt, mégis befogadóak voltak. Hamar sikerült oldódni és megtalálni a közös hangot, így az elméleti áttekintés után, a feladatok, gyakorlatok mély beszélgetésekkel és felismerésekkel folytatódtak. A nap végére letisztult a résztvevőknél, hogy jelenleg ők pontosan mivel is állnak szemben, hogyan tudjak felismerni és egyénileg hogyan tudják kezelni. Örömmel mondhatjuk, hogy itt nem áll meg az együttműködésünk és továbbra is támogatjuk csapatukat a sikerek elérésében!